# #

Eesti inimesed valivad jõulukinke üha teadlikumalt

26.11.14

Nii Eesti ettevõtjad kui ka Vastutustuliku Ettevõtluse Foorumi (VEF) tegevjuht Marko Siller ütlevad, et firmakinke ja sõpradele-sugulastele mõeldud kingitusi valitakse üha enam läbimõeldumalt. Kingitused, mis kannavad endaga mõnd laiemat sõnumit, osutuvad aasta-aastalt populaarsemaks.

“Me tegelikult näeme siin väga selget muutust. Sageli, kui ma käin ise kusagil vastutustundliku ettevõtluse teemal esinemas, siis ulatavad korraldajad või kutsujad mulle oma anonüümsesse supermarketist ostetud kinkekotti pakitud kruusi kuidagi häbelikult. Nad isegi lubavad, et mõtlevad edaspidi tõsiselt läbi, milliseid ärikinke teha,” räägib  VEF-i tegevjuht Marko Siller. “On juba üpris tavaline, et kingitakse erivajadustega inimeste valmistatud asju, oma piirkonna mahetoodangut. Nende hulk, kes seda täna veel ei tee, väheneb päris jõudsalt.  Teadlikkus tõuseb.”

Ärikingitus tutvustab ettevõtet

Kingituste tegemine on sageli väike, ent oluline samm ettevõtte vastutustundlikul tegutsemisel. “Oma ärikingitusega näitab ettevõte ju tegelikult oma väärtusi laiemalt,” lisab Siller. 

Loe edasi: www.bioneer.ee